چند نکته مهم برای بازاریابی موفق درکسب و کار

نکاتی برای بازاریابی موفق همراه ما باشید.کاورنیوز

بسیاری از وب سایت ها نکات بازاریابی ارائه می دهند که می توانند برای شما کمکی باشند.

این نکات و راهکار ها در خود ایده ها و اندیشه هایی دارند.

در ادامه ی این مطلب به برخی از این نکات که برگرفته از نظرات بازاریاب مشهور “جیم کانلی” می باشند، می پردازیم.

چند نکته مهم برای بازاریابی موفق  درکسب و کار
بازاریابی

نکات کاربردی بازاریابی

در ادامه به پنج نکته ی کاربردی می پردازیم که شما می توانید با استفاده از آنها در کارتان پیشرفت کنید.

یافتن ایده

آخرین ایمیل مربوط به بازاریابی که برایتان ارسال شده چه بود؟ آخرین پیام بازاریابی که خواندید و انگیزه ی خرید در شما ایجاد کرد چه بود؟ با کشف آنچه به شما انگیزه ی اقدام کردن می دهد ایده هایی به ذهنتان می رسد که بتوانید بازاریابی موثری برای خود ایجاد کنید…

همچنین بخوانید: ۴ دلیل نیاز کسب و کار کوچکتان به بازاریابی محتوا

ایجاد اعتماد در بازاریابی

اعتماد، نکته ی اساسی ارتباطات خاص و با ارزش است.

ما بیش از آنکه با گفتارمان جلب اعتماد کنیم، با کار هایمان اعتماد کسب می کنیم .

پس خود را در عمل نشان دهید، نه گفتار. این نکته در بازاریابی بسیار مهم است.

رفع بهینه ی مسائل و مشکلات

با حل مناسب مشکلات، شما بر ارزش تبلیغاتی خود می افزایید.

افزایش ارزش تبلیغاتی، آغاز راه یابی به جذب بهترین مشتریان و کسب هزینه های خوب است.

خوب است بدانید که بسیاری از رقیب های شما، از انجام کارهای پیچیده خودداری می کنند.

آنها از حل مشکلاتی که کمی نیاز به تلاش مضاعف دارند دوری می کنند.

پس این مسئله موقعیت خیلی خوبی برای شماست.

این، فرصتی ست تا شما بتوانید خود را از سایر رقبا جدا و متمایز کنید.

با ارائه ی خدماتی بسیار بهتر و باکیفیت تر از سایرین در بازاریابی برتری یابید.

کشف و از بین بردن موانع

جست و جو کنید ودریابید که چه چیز مانع اصلی در مسیر موفقیت شما در بازاریابی ست.

سپس بر کنترل زمان و تلاش لازم جهت رفع این مانع سرمایه گذاری کنید. پس از حذف مانع اول، دومین مانع بزرگی که در راهتان قرار گیرد تبدیل به نخستین و مهم ترین مانع شما خواهد شد. سپس شما باید تمام تلاشتان را بکار گیرید تا این مشکل را از میان ببرید. به همین صورت این فرآیند مثل چرخه ای باید تکرار شود..

کشف راه های موثرتر در ارائه ی خدمات

وقتی یکی از بازاریابان مشهور در کسب وکارهای کوچک می خواست امکان پرداخت قسطی را برای مشتریانش فراهم کن، نتایج فوق العاده ای را مشاهده کرد. فکر کنید و ببینید چه خدمات ساده و کوچکی میتوانید ایجاد کنید که برای مشتریان فعلی و آینده تان دارای ارزش باشد.

در این مقاله نکاتی تحت عنوان نکات بازاریابی ذکر شد. شما با دقت و بکار گیری هریک از این موارد می توانید آینده ی کسب وکار و زندگی خود را دگرگون کنید.

همچنین بخوانید: سرمایه گذاران خطرپذیر و وظایف آنها

به اشتراک بگذارید:
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *