راهنمایی بر تولید محتوا

بدون شک برای شما سوال هم پیش آمده که تولید محتوا چیست ؟

تولید محتوا قابلیتی است که برخی شرکت های طراحی وب و یا شرکت هایی که به طور اختصاصی محتوای سایت با بهره گیری از افراد متخصص و مترجم ها با تمرکز بر روی پروژه طراحی سایت با توجه به نیاز، تخصص و خواسته شما شروع به تولید محتوا سایت شما می کنند.

محتوا می تواند در قالب یک صفحه وب، یک فایل ویدئویی، فایل صوتی، انیمیشن، عکس، متون قابل ویرایش و در کل تمامی اجزا و ابزاری که از به هم پیوستن آن ها یک وب سایت شکل می گیرد، باشد.

تولید محتوا سایت و طراحی بصری سایت میتواند باعث جذب مخاطب آن سایت شود.

این را درنظر بگیرید که امروزه تاکید بیشتری بر سئو تولید محتوا با کیفیت است.

تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

به همین دلیل اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند

خواهان تولید محتوا کاران حرفه ای هستند.

تولید محتوا

برای اینکه تولید کننده محتوای خوبی باشید و بهترین بازدهی داشته باشید چند نکته را رعایت کنید که شامل :

انتخاب موضوع متناسب با سایت

این را در نظر داشته باشید موضوعی مرتبط در سایت درج کنید، یکی از عوامل تاثیرگذار در تولید محتوای سایت می باشد.

بکارگیری  جذابیت های بصری و گرافیگی

در کنار مطالب نوشتاری ، از تصاویر مفهومی استفاده کنید و ابزارهای گرافیکی مناسب و جذاب برای طراحی وبسایت اهمیت بالایی برای جذب بیننده سایت دارد.

درنظرگرفتن بازخوردها و نظرات مخاطبان

در نظر گرفتن جایگاهی برای ارائه نظرات  کاربران یا بینندگان عمومی که مطلب درج شده در وب سایت اعمال نظر کنند. این کار به طراحان سایت کمک می کند تا با توجه به نظرات و بازخوردهای موجود، مطالب و محتواگذاری های جدید خود را با دیدی بهتر از قبل عنوان کنند.

انتخاب عنوان مناسب

در انتخاب عنوان مقاله خلاقیت به خرج بدهید مثلا  بازاریابی چیست این عنوان علاوه براینکه تکراری می باشد مخاطبان کمتری جذب میکند . عنوان مهمترین بخش مقاله است درعنوان کلمات کلیدی و یا عبارتهای مهم را به طور هوشمندانه به کار ببرید و از همه مهمتر عنوان محتوا است که که کاربر را جذب می کند پس در انتخاب عنوان مناسب دقت بسیاری کنید.

بررسی محتوای وبسایتهای مختلف

قبل از تولید محتوا، مقالات وبسایتهای دیگر را بررسی کرده و سعی کنید اگر کم و  کاستی هایی در تولید محتوا آنها وجود دارد را در بخش محتوای وبسایت خود رفع کنید او این را بدانید اگر درحوزه کاری شما مقاله -خوبی وجود ندارد، این به نفع شماست و لازم نیست که تلاش زیادی برای بالا آمدن وبسایت خود بکنید.

اطلاعات کافی در زمینه کاری

یک محتواگذار موفق همیشه و در هر زمینه ای دارای مطالعات گسترده در مورد موضوعات مختلف را داشته باشد. در واقع مطالعات هر چه بیشتر باشد، محتواگذار سایت در انجام وظیفه خود، موفق ترعمل میکند.

لینک دادن منبع

اگر مقاله خود را از وبسایتی دیگر رونوشت کرده اید، منبع آن را ذکر کنید و لینک به منبع آن را قرار دهید تا توسط گوگل جریمه نشوید .

نوشتن عنوان زیر تصاویر

در تولید محتوا باید این موضوعات را دقت کنید که نوشتن متن خالی باعث اذیت شدن مخاطب می شود و نظر آن را جلب نمیکند.

باید سعی کنید مابین متن خود عکس و زیر عنوان مناسب قرار دهید تا خواننده  متن شما بهتر درک کند.

معرفی محتوا گذار

برای مخاطبی که برای بار اول مقاله شما را می خواند، دوست دارد بداند شما کی هستید،پس  بهتر است در بخشی از مقاله، شرکت و خدمات خود را معرفی کنید.

برای مثال از  تجربیات خود در شرکت استفاده کنید ، چون باعث میشود مقاله برای مخاطب ملموس تر شود و همچنین خود را معرفی کرده اید.

بخش بندی عنوان مقالات خود

هر محتوا و مقاله ای که ایجاد میکنید، در یک بخش قرار دهید  چون هم کاربر میتواند با توجه به علاقه خود وارد بخش مربوطه شود و هم لینک دهی داخلی آن آسان تر میشود.

لینک دهی داخلی

شما زمانی که یک صفحه ای را ایجاد می کنید، بعد از مدتی توسط گوگل ایندکس می شود.اگر این صفحه بعدا خوانده نشود، رتبه ای شما از بین میبرد.پس شما باید با استفاده از تکنیک لینک دهی داخلی این صفحه را به گوگل نشان می دهید .

در نتیجه گیری نهایی می توان گفت : تولید محتوا هنری است بسیار ظریف و تخصصی که در عرصه طراحی وب سایت بیشترین اهمیت را دارا بوده است.

همچنین بخوانید:محتوا پادشاه است

به اشتراک بگذارید:
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *